Traditsioonilise meedia kanalid, millel on ka uue meedia väljund
Kasutab uut meediat oskuslikult
National Geographic on tuntud oma ajakirja ja looduskanali poolest. Esimene ajakiri ilmus juba 1888. aastal ja sisaldas hulganisti pilte, artikleid ning geograafilisi kaarte. 2001. aastal loodi populaarteaduslik telekanal, mis keskendus teadus-, loodus-, ajaloo- ja uurimisdokumentaalidele. Digitaalmeedia kasvades ei jäänud ka National Geographic maha ning kasvatas oma nähtavust ja kättesaadavust erinevatel meediaplatvormidel (Facebook, Youtube, Twitter/X, Instagram, jne). Looduspildid Instagrami, dokumentaalid ja muu videomaterjal Youtube kanalile, erinevad sotsiaalmeediakampaaniad Facebookis, Twitteris jne. Juba ainuüksi Instagramis on neil pea 300 miljonit aktiivset jälgijat.
https://www.nationalgeographic.com/adventure/article/geographic-magazine-natgeo-first-hubbard-greely-1888
https://www.nationalgeographic.org/society/our-story/
https://www.giraffesocialmedia.co.uk/how-do-national-geographic-use-social-media/
Paistab uues meedias märksa lahjem kui enda põhikanalis
Reuters on ülemaailmne uudisteagentuur, mis annab edasi maailmas toimuvat. Reuters on tuntud oma täpse ja erapooletu kajastuse poolest ning on hea näide traditsioonilisest meediakanalist. Reuters keskendub sisu edasiandmiseks oma veebilehele ning uue meedia platvormidel jääb kajastus tagasihoidlikumaks ja ei anna otse edasi ka kogu sisu. Kui vaadata nende veebisaidi liiklusstatistikat, siis veebilehele satutakse peamiselt kas otselingi või Google otsingu vahendusel.
https://www.reuters.com/
https://www.similarweb.com/website/reuters.com/
Comments
Post a Comment